wibiya widget

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

בנה את רשימת התפוצה שלך מהר וחינם!! שיטה מצויינת

Monday, July 2, 2007


היי חברים
כמו שאמרתי
אני אנסה לעדכן את הבלוג בכל כמה ימים בעוד ידע שכדאי לכם לרכוש
ידע שאני עצמי רכשתי חלקו לבד מתוך התנסות וחלקו מאנשים חכמים בעלי ניסיון שלימדו אותי את מה שהם
יודעים בדיוק כמו שאני הולך לעשות
אז לפני שנגיע לתכלס לאיך עושים מה ואיך עושים נכון אני אנסה להבהיר קודם מספר דברים
הנושאים שעליהם אני ארצה לדבר בבלוג הזה יחד איתכם ואני ארצה את התגובות שלכם אם משהו חסר
אם משהו לא ברור או שיש לכם עוד ידע לתקן אותי או להעביר לכולם באותו נושא הם
אחד: דרכים ליצירת מקורות הכנסה מהשלב התיאורטי ועד השלב המעשי מלבד העבודה הרגילה כמובן
כל איש עשיר בעולם הזה לא נעשה עשיר מעבודה שכירה אז אין טעם לחשוב שאת העושר צוברים
בחיסכון ארוך טווח, זה מייגע זה קשה וזה לא שווה את המאמץ יש דרכים הרבה יותר טובות ומהירות!! לא כולם
קלות, אין קסמים, אבל זה אפשרי ואני אנסה להרחיב ולהסביר בהמשך
שתיים: איך לנהל משא ומתן מנצח שזה דבר שכולנו עושים ביום יום לא משנה איך ואיפה
שלוש: איך להציב לעצמך מטרות ולעמוד בהם
אלא הנושאים שממש יש לי הרבה מה לשתף אותכם וזה מה שאני הולך לעשות
אז שווה להישאר ולהתעדכן, ידע זה כוח רק אם עושים בו שימוש כמובן
ובידע הזה אפשר לעשות שימוש ביום יום
בפעם הבאה אני אספר קצת רגע על עצמי מאיפה אני התחלתי ואיך הכל התחיל אצלי
עד אז
גלישה מהנה, תקראו תהנו ותחכימו
להתראות
אוראל אוחיון

No comments: