wibiya widget

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

בנה את רשימת התפוצה שלך מהר וחינם!! שיטה מצויינת

Tuesday, August 21, 2007

מה זה איביי? ולמה - הקדמה


עכשיו אני אדבר טיפה על איביי
eBay
בעצם זה אתר המכירות/מכירות פומביות הגדול ביותר כיום שמגלגל מילארדים בשנה
קצת נתונים אפשר למצוא בחיפוש קטנטן בגוגל או בויקיפדיה
הכלכלנים של ארה"ב טוענים שאם יום אחד האתר הזה יסגר הוא יפגע בכלכלה של אמריקה
עד הרמה הזאת הוא הגיע הממוצע שלו עומד על כל שניה נסגרות עיסקאות בשווי 1000 שקל
אז למה שאנחנו נשב בצד ונסתכל? הנה הזדמנות פז לבוא ולקחת חלק בעוגה הזאת שנקראת איביי
הרבה שאלו את עצמם אם באמת אפשר להרוויח מזה... מתמודדים מול קרישים רציניים
אז התשובה שלי היא - בהחלט כן, אפשרי להצליח הכל תלוי במידה הרצון וההשקעה שלך אם אתה רוצה להרוויח
אתה תרוויח, כמה? אתה כבר תחליט
בעצם כל מי שמקים עסק באיביי מקים עסק לכל דבר וחשוב להבין את זה צריך לשלוח את המוצר לרוב, אלא אם כן
יש לך סידור עם דרופשיפר צריך לראות שהכסף נכנס לחשבון להדפיס חשבונית ולקבל פידבק כמובן על השירות האדיב
שנתנו. זה דורש זמן והשקעה בהתחלה אבל אח"כ כשהעסק רץ, זה הכי כייף בעולם, יש הכנסה הכל הופך להיות אוטומטי
יש לך זמן לגדול ולהתרחב, שווה את ההשקעה
יש מלא טיפים שאוכל לתת בסחר באיביי מאיך לחפש ומה לחפש איך לפרסם מתי לפרסם
ואם איזה מוצרים שווה להתעסק ועל איזה כבר אפשר לוותר עכשיו
אם למישהו זה ממש דחוף לדעת הוא יכול להשאיר לי תגובה ואני אתייחס
אם לא אז אכתוב זאת בהמשך האזרו בסבלנות
לכל מי שרוצה להתחיל ולעשות כסף שווה כבר עכשיו לקרוא את הנאמר כאן, להשאר מעודכן, אני אישית יכול להגיד
שאני מוכן לעזור לכל מי שרוצה ליצור הכנסה ולשתף אותו בידע שיש לי
מקווה שכל מי שרוצה יצליח ב"ה
זה אפשרי.

No comments: